Analytics Na Obcasach
Identyfikacja wizualna
W tym projekcie miałam wyczarować logo i koncepcję identyfikacji wizualnej dla marki Analytics Na Obcasach, która będzie wprowadzać kobiety – i te na obcasach, i te w trampkach :) – w świat analityki. Lekko, bezstresowo, pozytywnie – tak, by w oczach kursantek na dźwięk słowa „analityka” pokazywał się błysk, a nie dwa wielgaśne znaki zapytania :)
Tworząc logo postawiłam na skomponowanie dwóch tytułowych motywów: potraktowanego dosłownie motywu obcasów oraz motywu analitycznego myślenia przedstawionego bardziej symbolicznie, czyli poprzez zawiłą linię, która w pewnym momencie staje się „rozplątana”. Uzupełnieniem dla logo są dobrane przeze mnie kroje pisma i paleta kolorów oparta na dwóch zgaszonych odcieniach różu indyjskiego, ciepłym odcieniu jasnoróżowego, butelkowej zieleni oraz dwóch szarościach: bardzo jasnej i bardzo ciemnej, niemal czarnej. Logo można używać w wersji podstawowej, w wersji monochromatycznej i w alternatywnych wersjach bez tła.
Logo jest subtelne i kobiece, a kolorystyka bazująca na kontrastach dodaje mu pozytywnej energii, której przy nauce analityki nie może zabraknąć :)
Podoba Ci się ten projekt? Rzuć okiem na podobne :)




