Analytics Na Obcasach

Identyfikacja wizualna

W tym projekcie miałam wyczarować logo i koncepcję identyfikacji wizualnej dla marki Analytics Na Obcasach, która będzie wprowadzać kobiety – i te na obcasach, i te w trampkach :) – w świat analityki. Lekko, bezstresowo, pozytywnie – tak, by w oczach kursantek na dźwięk słowa „analityka” pokazywał się błysk, a nie dwa wielgaśne znaki zapytania :)

Tworząc logo postawiłam na skomponowanie dwóch tytułowych motywów: potraktowanego dosłownie motywu obcasów oraz motywu analitycznego myślenia przedstawionego bardziej symbolicznie, czyli poprzez zawiłą linię, która w pewnym momencie staje się „rozplątana”. Uzupełnieniem dla logo są dobrane przeze mnie kroje pisma i paleta kolorów oparta na dwóch zgaszonych odcieniach różu indyjskiego, ciepłym odcieniu jasnoróżowego, butelkowej zieleni oraz dwóch szarościach: bardzo jasnej i bardzo ciemnej, niemal czarnej. Logo można używać w wersji podstawowej, w wersji monochromatycznej i w alternatywnych wersjach bez tła.

Logo jest subtelne i kobiece, a kolorystyka bazująca na kontrastach dodaje mu pozytywnej energii, której przy nauce analityki nie może zabraknąć :)

Identyfikacja wizualna dla marki Analytics Na Obcasach Identyfikacja wizualna dla marki Analytics Na Obcasach Identyfikacja wizualna dla marki Analytics Na Obcasach Identyfikacja wizualna dla marki Analytics Na Obcasach Identyfikacja wizualna dla marki Analytics Na Obcasach