Ewelina Muc

Identyfikacja wizualna kursu „UX w małej firmie”

W tym projekcie miałam wyczarować logo i koncepcję identyfikacji wizualnej dla kursu Eweliny Muc „UX w małej firmie”. Logo miało być proste, minimalistyczne, przyciągające przede wszystkim kobiece oko. Inspiracją dla logo był motyw, który często obrazuje temat UX – przenikające się koła, symbolizujące przenikanie się wielu elementów, które pomagają w wywołaniu pozytywnego doświadczenia u użytkownika. Jednocześnie sygnet nawiązuje do motywu chmurki/dymku, który symbolizuje myślenie, odczuwanie, doświadczanie. Uzupełnieniem dla logo są dobrane przeze mnie kroje pisma i paleta kolorów oparta na pomarańczu, trzech odcieniach niebieskiego oraz ciemnych i jasnych szarościach. Koncepcja identyfikacji jest pełna pozytywnej energii, której przy nauce na kursie nigdy nie jest za dużo :)

 

Ewelina o współpracy ze mną:

Współpracowałam z wieloma grafikami. Odkąd poznałam Natalię nie szukam innego grafika. Ma świetne wyczucie estetyki. Wsłuchuje się w potrzeby klienta. Potrafi wyjaśnić z przykładami, dlaczego warto coś zaprojektować tak, a nie inaczej. Polecam ją małym i większym firmom!

Ewelina Muc

Identyfikacja wizualna kursu Eweliny Muc „UX w małej firmie” Identyfikacja wizualna kursu Eweliny Muc „UX w małej firmie” Identyfikacja wizualna kursu Eweliny Muc „UX w małej firmie” Identyfikacja wizualna kursu Eweliny Muc „UX w małej firmie” Identyfikacja wizualna kursu Eweliny Muc „UX w małej firmie” Identyfikacja wizualna kursu Eweliny Muc „UX w małej firmie”