Polish Crocodile

Identyfikacja wizualna i strona www wyczarowana na motywie „Pixie”

W tym projekcie miałam wyczarować identyfikację wizualną i stronę www dla Dagmary Knyć i jej marki Polish Crocodile (miejsce do nauki j. polskiego).

Pracę zaczęłam od dobrania palety kolorów i krojów pisma. Jeden z nich to krój a’la ręcznie pisany, który miał zgrać się z rysunkowym klimatem strony, jaki wymarzyła sobie Dagmara. Kolorystyka, którą dobrałam, jest pełna życia, radości i słońca – ciepły, słoneczny odcień żółtego nawiązuje do stworzonych na kolejnym etapie rysunków, z których kilka to motywy podróżnicze. Tak radosne kolory dają pozytywnego kopniaka do nauki języka z równie pozytywną Dagmarą :)

W dalszej kolejności zajęłam się zaprojektowaniem logo, w którym skomponowałam ze sobą motyw odcisku łapy tytułowego krokodyla oraz jeden ze znaków diaktrycznych charakterystycznych dla języka polskiego.

Kolejnym krokiem było stworzenie rysunków, a później zakomponowanie ich na stronie www z treściami i fotografiami, które dostałam od Dagmary. Stronę wyczarowałam na moim motywie do WordPressa „Pixie”, ale kodowania i tak było niemało :) Prosty, minimalistyczny motyw miał nabrać rysunkowego charakteru, musiałam więc pogrzebać w kodach, żeby dopasować układy sekcji dostępnych w „Pixie” do mojej koncepcji, tak by rysunki mogły grać pierwsze skrzypce :) W samym panelu nic się jednak nie zmieniło i pozostał dla Dagmary prosty w użytkowaniu. Strona jest w pełni responsywna.

Na pixie.pixelsfactory.pl możesz poczytać nieco więcej o motywie, zobaczyć wersję demo i zapoznać się z pakietami na stronę www i opcjonalnie identyfikację wizualną.

 

Dagmara o współpracy ze mną:

Doskonale pamiętam moment, w którym po raz pierwszy zobaczyłam swoje nowe logo oraz świeżutką stronę internetową. Efekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania i nie mogłam się oprzeć wrażeniu, że Natalia włamała się do mojej głowy i przekuła w rzeczywistość to, co
wcześniej było tylko mglistym wyobrażeniem. Natalia nie tylko jest uważna na potrzeby i sugestie klienta, ale ma też cudowną umiejętność czytania między wierszami, dzięki czemu efekt końcowy jest unikalny oraz doskonale oddaje charakter marki. Ponadto jest osobą świetnie zorganizowaną, a przy tym niesamowicie życzliwą i otwartą, co sprawia, że współpraca z nią to czysta przyjemność.

Dagmara Knyć

Polish Crocodile

Zobacz online
Identyfikacja wizualna i strona www Polish Crocodile - strona na motywie WP „Pixie” Identyfikacja wizualna i strona www Polish Crocodile - strona na motywie WP „Pixie” Identyfikacja wizualna i strona www Polish Crocodile - strona na motywie WP „Pixie” Identyfikacja wizualna i strona www Polish Crocodile - strona na motywie WP „Pixie” Identyfikacja wizualna i strona www Polish Crocodile - strona na motywie WP „Pixie” Identyfikacja wizualna i strona www Polish Crocodile - strona na motywie WP „Pixie” Identyfikacja wizualna i strona www Polish Crocodile - strona na motywie WP „Pixie” Identyfikacja wizualna i strona www Polish Crocodile - strona na motywie WP „Pixie” Identyfikacja wizualna i strona www Polish Crocodile - strona na motywie WP „Pixie” Identyfikacja wizualna i strona www Polish Crocodile - strona na motywie WP „Pixie”
Identyfikacja wizualna i strona www Polish Crocodile - strona na motywie WP „Pixie” Identyfikacja wizualna i strona www Polish Crocodile - strona na motywie WP „Pixie” Identyfikacja wizualna i strona www Polish Crocodile - strona na motywie WP „Pixie”