Way to Say

Identyfikacja wizualna i strona www wyczarowana na motywie „Pixie”

W tym projekcie miałam wyczarować identyfikację wizualną i stronę www dla marki Way to Say.

Pracę rozpoczęłam od stworzenia koncepcji identyfikacji (paleta kolorów, kroje pisma) oraz zaprojektowania logo. Według wstępnej koncepcji oprawa graficzna miała mieć rysunkowy charakter, więc tworząc logo skomponowałam krój pisma a’la ręcznie pisany z sygnetem narysowanym nieco nieregularną kreską, by przypominał rysowany odręcznie. Sygnet to mieszanka dwóch motywów z nazwy marki: kompas, który nawiązuje do „way” („droga”), zamknięty jest w komiksowym dymku nawiązującym do „to say” („powiedzieć”).

W dalszej kolejności zajęłam się stworzeniem rysunków, które miały być później wkomponowane w stronę www. Narysowałam także notatkę wizualną w kolorach marki.

Na bazie stworzonych wcześniej rysunków wyczarowałam stronę www, dla której punktem wyjścia był mój motyw do WordPressa „Pixie”, musiałam w nim jednak co nieco „przekodować”, żeby układy dostępnych w nim sekcji zgrały się z rysunkami i jak najlepiej wyeksponowały treści :) Strona jest w pełni responsywna.

Na pixie.pixelsfactory.pl możesz poczytać więcej o motywie, zobaczyć wersję demo i zapoznać się z pakietami na stronę www i opcjonalnie identyfikację wizualną.

Zobacz online
Identyfikacja wizualna i strona www Way to Say - strona na motywie WP „Pixie” Identyfikacja wizualna i strona www Way to Say - strona na motywie WP „Pixie” Identyfikacja wizualna i strona www Way to Say - strona na motywie WP „Pixie” Identyfikacja wizualna i strona www Way to Say - strona na motywie WP „Pixie” Identyfikacja wizualna i strona www Way to Say - strona na motywie WP „Pixie” Identyfikacja wizualna i strona www Way to Say - strona na motywie WP „Pixie” Identyfikacja wizualna i strona www Way to Say - strona na motywie WP „Pixie”
Identyfikacja wizualna i strona www Way to Say - strona na motywie WP „Pixie”